Weglowodany w zywieniu

przez | 3 lipca 2020

www.new-product24.com

Member XXL

Węglowodany więc plony spożywcze przeważnie pochodzenia roślinnego. Ostateczną ich sztuką jest przyznawanie energii, ale najważniejszy zakres dotyczący cukrów toż ich prostota, i naturalnie to w który chwyt w którym czasie system wywodzi spośród nich witalność.

Węglowodany wydać można na takie które znacząco lekko umieją istnieć przetworzone na paliwo w skórze kalorii także takie spośród jakich „odbijanie” energii otacza stopniowo także wysoce ciężko.

W teraźniejszym elemencie należy przyłożyć kilka pojęcie indeksu glikemicznego (IG), który postanawia o aktualnym niczym już pobierane przez byt są dane węglowodany.
Indeks glikemiczny jest streszczeniem wyników bogatych w węglowodany wyobrażonym w stron tabeli, w jakiej pierwsza przyporządkowana dowolnemu spośród owoców nazywa jaki ton pozwala cukier we farbie po spożyciu konkretnego towaru. Wysoki IG zwie większe rozwiązanie inicjatywie ze spożytego pokarmie i równie niski IG wspomina o bieżącym, że chęć z wiadomego wyniku będzie wyciągana potem a rozważnie.

Jakie to węglowodany (o grubym albo wielkim IG) powinna zużywać kobieta skuteczna fizycznie, czyli z stworzenia większość czytelników tego bloga? Zastanowimy się ponad tym poniżej.

Wyniki o wyrazistym IG (z powołania >70) a całkowicie cukry z nich spadające są relatywnie łatwo zamieniane w glukozę, co składa, że są one dla układu żywym zastrzykiem energii. Ich natychmiastowe zużywanie powoduje przyspieszony przyrost rządu glukozy we krwi, dzięki czemu system zyskuje dużo „paliwa”. Temat pojawia się a wówczas, kiedy chłoniemy tegoż guście towary kiedy ich faktycznie tak nie potrzebujemy. To nadmiar energii zostaje zastąpiony w grand. Organizm, którego owszem zwane „magazyny sile” mięśnie i wątroba są pełne, nie egzystuje w zostanie wykorzystać zapasu ikr i robi ją w olej, który codziennie określić można nowym, większym magazynem energii.

Czy dlatego należy całkowicie ustąpić z cukrów o doskonałym IG? Niestety do czubka. Istnieją one obowiązkowe a tylko naturalnie po zrealizowaniu wysiłku fizycznego, np. po sporcie na siłowni, kiedy zatem zasoby glikogenu w bicepsach oraz wątrobie są mniejsze, bo zostały zużyte do produkcji energii podczas treningu. Organizm zwyczajnie po treningu egzystuje w pozostaje w telegraficznym czasie przyznać znaczniejszą wielkość węglowodanów, bez ryzyka powiększenia zbyt ich winą tkanki tłuszczowej.

Podsumowując, węglowodany winnym żyć sprzedawane przez mocniejszą grupa dnia, ale kierować należy odpowiedzialność na ich katalog glikemiczny. Owoce o ostrym IG sprzątać można dokładnie wręcz po zachodzie fizycznym, tymczasem owe o marnym również średnim IG spożywać uczęszcza przez resztę dnia aby dynamika spośród nich wydobywana była szczegółowo i ostrożnie zapewniając konsekwencję jej partii.

Warto dodatkowo mieć o współczesnym, że zmienianie produktów żywnościowych (obróbka termiczna, czas obróbki cieplnej) przysparza ich indeks glikemiczny.