Gdy w czasie wieczornego powrotu z pracy

Gdy w trakcie wieczornego powrotu z pracy ulatuje z nas stres całego dnia oraz wśród pobolewania głowy oraz bólu karku nasuwają się myśli: „muszę coś zrobić, muszę zacząć się ruszać, inaczej się odżywiać… tylko kiedy? jak?” jedyne co możemy poczuć to smutek. A rano kołowrotek rozpoczyna się kamagra zel
od nowa. Noworoczne postanowienia też niewiele dają. Dlaczego? Bo my, jak i cały świat wokół nas, działamy na wysokich obrotach, stawiamy sobie wysokie cele, sporo od siebie oczekujemy. Zazwyczaj zbyt dużo oraz za szybko i to zwykle stoi nam na drodze do wprowadzenia w życie zmian.
impotencja1
Jak myślimy o zdrowym jedzeniu projektujemy w myślach ascezę z „zieleniną” i ciągłym poczuciem tęsknoty za dotychczasowymi smakołykami, jeśli rozmyślamy o treningu fizycznym to zakładamy, że musimy wkomponować te długie treningi na siłowni oraz bieżni i nic dziwnego, iż wychodzi nam z tych obliczeń, iż w tygodniu już nie będzie czasu na spanie, a przecież wypoczynek też jest ważny dla zdrowia… I w ten sposób nie wdrażamy żadnych zmian, a nasza frustracja wzrasta.
Najistotniejsze, to powiedzieć sobie wprost: lepsza mała zmiana niż żadna. Wygospodarujmy 15 minut dziennie lub pół godziny 3 razy w tygodniu, ażeby się ruszyć z fotela – wybrać się na spacer, zrezygnować z samochodu na rzecz komunikacji miejskiej, dojechać gdzieś rowerem, pójść na basen czy squasha z przyjaciółmi. A może spróbować czegoś, czego jeszcze nie robiliśmy? Aktywność fizyczna ma dawać nam satysfakcji! Zadbajmy również o strawę i określmy sobie jakieś dni w
cialis w zelu
tygodniu, w które będziemy spożywać potrawy w wersji lekkiej – np. w te dni mniej kawy, zero fast foodów albo jedzenia późnym wieczorem. Określając sobie możliwe do spełnienia cele zyskujemy podwójnie: wprowadzamy rzeczywiste zmiany do swojego życia oraz budujemy motywację na kolejne! Czasami już nawet niewielkie zmiany planu tygodnia przynoszą dostrzegalną poprawę stanu życia seksualnego: czujemy się lepiej, atrakcyjniej oraz mamy więcej energii, którą należałoby w przyjemny sposób wykorzystać…

Męska niemoc

Young happy couple in bed

Doszedłeś do wniosku, iż twoja aktywność seksualna spadła ostatnimi czasy? Spokojnie. Po pierwsze, problem dotyczy nie tylko ciebie lecz sporej części męskiej populacji i to nie jest powód do wstydu. Po drugie chwilowa niedyspozycja nie oznacza jeszcze impotencji, choć przestrzegam, abyś zapalił w swojej głowie lampkę ostrzegawczą. Po trzecie – to naprawdę da się naprawić, żebyś mógł cieszyć się pełnią życia! tadalis

Zanotowałeś pierwsze zapowiedzi choroby – co powinieneś zrobić?

Przełam wstyd i udaj się do lekarza rodzinnego. To nie jest odosobniony problem, z którym zmagasz się tylko ty. Problemy z erekcją, impotencja, to jedno z częstszych schorzeń medycznych i dotyka co drugiego mężczyzny w wieku 40-70 lat. Tak, statystyki mówią prawdę, traktuj więc wizytę u specjalisty nie jak coś upokarzającego, ale jak wizytę w zakładzie mechanicznym w celu naprawy machiny, którą jest twój organizm, abyś mógł szczycić się pełnią jej wydajności. Prócz tego regularnie sprawdzaj ciśnienie krwi oraz poziom cholesterolu, żeby ustrzec się najczęstszej przyczyny impotencji – chorób układu krążenia.

Dlaczego lekarz rodzinny a nie specjalista?

Dlatego, iż lekarz pierwszego kontaktu oszacuje stadium choroby i wskaże stosownego fachowca – urologa albo seksuologa, który może ci pomóc. Od lekarza POZ (podstawowej opieki zdrowotnej) możesz otrzymać także skierowanie na badania, które pomogą w ustaleniu przyczyny choroby. Problemy ze wzwodem są całkowicie odwracalne!
Najczęstsze leczenie odbywa się przeważnie przy pomocy środków farmakologicznych, psychoterapii, od czasu do czasu leczenia chirurgicznego, ale pewnymi krokami sam możesz sobie pomóc albo przyśpieszyć leczenie. Oto podstawowe z nich:

1. Spożywaj zdrowe jedzenie

Unikaj tłustego mięsa zastępując je owocami oraz warzywami. Jedz więcej ryb – tuńczyka, łososia, sardynki (za wyjątkiem smażonych, tłustych ryb, które, konsumowane wieczorem, mogą obniżyć libido). Dużo warzyw oraz owoców to podstawowy przepis na uniknięcie najczęstszej przyczyny impotencji – chorób naczyniowych oraz otyłości. Jeśli chodzi o owoce, to pożyteczne będą dla ciebie poziomki, truskawki, maliny, jeżyny i jagody. Z warzyw – prócz zieleniny warto zjadać czosnek i cebulę (skuteczne przeciw miażdżycy) oraz paprykę, pomidory, kukurydzę, selery i por.

Można zadać pytanie dietetykowi o poprawną dietę, ułożoną specjalnie pod grupę krwi. Miej na uwadze, iż dieta nie jest rygorystycznym „niejedzeniem smacznych potraw”, ale dopełnieniem dziennego menu w pokarmy wartościowe oraz zredukowaniem tych najmniej pożytecznych. Rozważ wdrożenie do swojego jadłospisu dań z regionu śródziemnomorskiego, szczególnie zaś owoców morza.

2. Afrodyzjaki na tak!

Istnieje grupa produktów, które w jakimś stopniu pobudzą twoje ciało do „działania”. Powszechnie uważa się (w praktyce – jest to dowiedzione), że lampka czerwonego wina przed miłosnymi igraszkami podnosi aktywność seksualną. Unikaj jednakże mocnego alkoholu, który podziała w złą stronę. Przyprawiając jedzenie, stosuj więcej imbiru, który oddziałuje na sprawniejsze krążenie krwi i goździków, które polepszają humor. Z owoców morza polecane są ostrygi, homary, krewetki, albo ośmiornice.

3. Rzuć palenie

Palenie papierosów (także to bierne) oddziałuje niekorzystnie na twój organizm i libido. Amerykański schemat ubiegłych lat, w którym to kochankowie po udanym zbliżeniu spalali papierosa, to głupi pomysł. Papierosy nie dość, iż znacząco redukują twoją sprawność seksualną oraz powodują inne, równie poważne komplikacje, z nowotworem płuc na czele – to w dodatku sprawiają, że będzie cię „czuć” z daleka. Wierz mi, wiem co piszę – jestem osobą niepalącą i kogoś, kto pali, czuję dużej odległości. Najbardziej uciążliwy zapach utrzymuje się we włosach, potem na ubraniu, o nieświeżym oddechu nie wspominając. Jeżeli twoja partnerka nie pali, a ty owszem, to może być przyczyną niepotrzebnym nieporozumień oraz żenujących sytuacji między wami, także w sypialni. Oczywiste jest, że jako osoba paląca z pewnością nie pachniesz przyjemnie.

4. Bądź aktywny fizycznie

Aktywność seksualna jest mocno powiązana z dobrą kondycją i wydolnością układu sercowo – naczyniowego. Dlatego tak znaczące jest, żebyś prócz diety czynnie praktykował sport. Aktywnie? Oznacza to codzienne ćwiczenia ruchowe, przynajmniej 30 min – bieganie lub zajęcia na siłowni i regularne 1-2 razy w tygodniu uprawianie dyscypliny sportowej, np.: tenisa. Tutaj wiele zależy od twoich możliwości czasowych, które, jak mniemam, nie są najwyższe. Zgodzisz się jednak z tym, iż im mniej czasu, tym lepsza organizacja (oczywiście do pewnej granicy)? Z pewnością, jeżeli będziesz chciał regularnie uprawiać sport, znajdziesz na to chwilę czasu.

5. Pielęgnuj swoje życie intymne

Żeby nie dopuścić do „męskiego problemu” regularnie uprawiaj seks. Pozbądź się rutyny a wpuść do twojego związku więcej świeżości. To najlepsza droga do przywrócenia regulacji hormonalnej. Jeśli twój związek przeżywa trudności (nawet w przypadku, kiedy powodem jest ta „trzecia”) postaraj się je rozwiązać, ponieważ to również pośrednio oddziałuje na twoją zdolność seksualną.
wiecej tutaj : kamagra

9 przepisów na podbicie libido

4305-4054-wu.jpg

Zapoznaj się z kilkoma sprawdzonymi sposobami na to, aby bardziej Ci się chciało i żeby twoja i towarzyszki satysfakcja ze zbliżenia była o wiele większa.

Oto parę prostych wskazówek, aby w twojej sypialni zrobiło się naprawdę gorąco!
1. Dotykaj ją
Jeżeli będziesz codziennie dotykał partnerkę, twój organizm zacznie produkować hormony, które wzmocnią waszą więź. Amerykańskie badania udowodniły, iż kontakt fizyczny ożywia wytwarzanie oksytocyny – substancji neurochemicznej, która zbliża pary ze sobą. Skutek jest jasny: częściej zaczynasz mieć niegrzeczne myśli.
2. Wyjdź na słońce

Nawet jedna godzina spędzona na słońcu może zwiększyć ilość testosteronu (najważniejszego męskiego hormonu) w twoim organizmie aż o sześćdziesiąt dziewięć % – do takiego wniosku doszli badacze z Uniwersytetu Kalifornijskiego. Ponadto promienie słoneczne obniżają poziom melatoniny, hormonu, który działa niekorzystnie na płodność oraz popęd seksualny. Światło z solarium też daje takie wyniki.
3. Oglądaj filmy romantyczne

Zgodnie z tym co głoszą naukowcy z Uniwersytetu Michigan oglądanie romansów może skutkować tym, iż mężczyzna stanie się bardziej romantyczny i czuły. Stwierdzili oni, iż filmy romantyczne zwiększają ilość progesteronu – hormonu odpowiedzialnego za wysokie libido – aż o 10 procent. Największym twoim problemem będzie odszukanie takiego filmu, w trakcie którego uda ci się nie usnąć.
4. Często ziewaj
Ziewanie i wzwody są kontrolowane przez ten sam związek chemiczny: tlenek azotu. Ziewając, przygotujesz magistrale neurochemiczne, dzięki którym staniesz na wysokości zadania, kiedy pojawi się taka potrzeba. Oprócz tego ziewanie sprawia, iż czujesz się zrelaksowany, a do twojego penisa napływa więcej krwi.

5. Pij sok z granatu
Każdego dnia pij szklankę soku z granatu. Badania wykonane na Uniwersytecie Kalifornijskim udowodniły, levitra tanio
iż owoc ten zwiększa przepływ krwi do twojego najlepszego kumpla. Prócz tego sprawia, iż całujesz z większą namiętnością.
6. Wąchaj wanilię

Woń wanilii efektywnie powiększa transport krwi do penisa – tak mówią badacze z Fundacji Leczenia Smaku i Węchu w Chicago. Wanilia nasila wytwarzanie fal alfa w mózgu, które relaksują oraz pomagają pozbyć się zahamowań. Układ chemiczny wanilii jest podobny do dopaminy – substancji wytwarzanej w mózgu, która generuje podniecenie seksualne. Jasna sprawa, że kupowanie lodów waniliowych jest o wiele mniej krępujące niż wyposażanie się w specyfiki na potencję.
7. Jedz lekko
Jeśli facet konsumuje zbyt mało cynku, jego organizm wytwarza mniej testosteronu. Wobec tego należałoby włączyć do jadłospisu dużo potraw mięsnych, orzechów, nabiału oraz pełnoziarnistych produktów piekarskich. Nie zapomnij też o witaminie C, która zwiększa poziom oksytocyny w organizmie oraz wspomaga pracę gruczołów płciowych.
8. Przestań być palaczem

Nikotyna znajdująca się w papierosach może wywołać zwężenie naczyń krwionośnych, hamując przepływ krwi do członka. Pewne doświadczenie wykazało, że spalenie jedynie dwóch papierosów może sprawić, że wzwody będą bardziej miękkie. Nie zapominajmy także o innych ujemnych atrybutach palenia, np. nieświeży oddech, szare zęby i zmarszczki.
wiecej na naszej stronie kamagra w zelu